6 марта 2011 г.

Найцікавіше з блогу Зроби Сам(А)

Найцікавіше з блогу Зроби Сам(А) для участі у розіграші штампів Inkadinkado.
Зробити це дуже важко... так як все цікаве!!!!

1. МК: Фігурна листівка до 8 Березня

2. “Швейний” тег
3.Листівки на 8 Березня
4. Листівки до Дня Валентина в стилі Clean & Simple
5. Альбом із поштових конвертів на День Валентина
Це те, що мені сподобалось і частково використано.
А як саме дивіться:
1. Хотіла по цьому МК зробити листівку для мами. Але я так довго вагалася з якого паперу робити, що не вистачило часу на саму листівку, тому зробила скромну, прямокутну....

2. Теги я ще поки не робила - все придивляюсь..... чесно скажу, я не знаю що воно таке, чи є які стандарти? розміри? І взагалі яке призначення..... - цим займусь пізніше.

3. Мені так сподобалась кругленька листівочка, що я цим надихнулась..... і ось що з цього вийшло:

4. Дуже люблю штампи, але боюсь робити листівки. Меня здається що вони скупі. В інших подобається, а свої ні. Але все ж я зробила їх. Нажаль не сфотографувала. Буде можливість, то покажу.

5. Ця ідея суперова. Вже давно бачила такі ідеї. В самої лежить понад 500 шт. конвертів.... Вже альбомчики робила, але теж не показувала. З часом покажу!
Але зробила МК обкладинки для альбома.



А ще, взяла на примітку молодіжний альбомчик і "безумно обалденные" метелики!

2 комментария:

  1. Интересные ссылки, спасибо!

    Внимание участникам игры МОЙ ГОРОД
    http://sdelanorykami15.blogspot.com/2011/03/blog-post_06.html

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую, Оля!
    п.с. теги - сама толком не знаю для чого вони. чіпляють їх до коробочок з подарунками, щоб отримувач знав від кого і кому подарунок. а ще теги у мене асоціюються із закладками

    ОтветитьУдалить